مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 17:252022-11-23اقتصادي

حذف 1800 شرط غیر قانونی برای صدور مجوز کسب و کار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید محمدهادی سبحانیان در گفت وگوی ویژه ی برنامه «عیار» که سه شنبه شب روی آنتن زنده شبکه افق رفت اظهار کرد: - معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی در شبکه افق سیما گفت: 1800 شرط زائد که مبتنی بر قانون نبودند، در زمینه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید محمدهادی سبحانیان در گفت وگوی ویژه ی برنامه عیار که سه شنبه شب روی آنتن زنده شبکه افق رفت اظهار کرد: تورم بالای موجود نمی تواند یک شبه کاهش یابد، این تورم باید با اصلاحات تدریجی آغاز شود که شده ولی نتیجه آن اکنون دیده نمی شود.

وی افزود: انتظار داریم در میان مدت آثار اقدامات انجام شده مشاهده شود البته باید هماهنگی بیشتری میان همه بخش های دولت وجود داشته باشد.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه در حوزه مالیات بر مجموع درآمد، لایحه ای که از دولت قبل متوقف مانده بود تدوین و به مجلس ارائه شد خاطرنشان کرد: البته با طرح شناسایی پایانه های فروشگاهی، مودیان مالیاتی جدید شناسایی شدند و به ازای آن، مالیات واحدهای تولیدی پنج درصد کاهش یافت همچنین بسته هایی هم برای کنترل تورم در بانک مرکزی تدوین شده ولی اینکه در مرحله اجرا چگونه بوده، خودمم هم راضی نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 1800 شرط غیر قانونی برای صدور مجوز کسب و کار

حذف 1800 شرط غیر قانونی برای صدور مجوز کسب و کار