مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:362022-11-23سياسي

جعفری بذری بعد از یک سال تعلیق به پارلمان محلی سرعین بازگشت


جعفری بذری رییس شورای شهر سرعین بعد از یکسال تعلیق و دوری از پارلمان محلی به عنوان عضو اصلی به شورای شهر سرعین بازگشت.

- ایسنا/اردبیل جعفری بذری رییس شورای شهر سرعین بعد از یکسال تعلیق و دوری از پارلمان محلی به عنوان عضو اصلی به شورای شهر سرعین بازگشت.

حدود یک سال قبل بود که عضو علی البدل اول شورای شهر سرعین با حکم موقت شعبه 45 دادگاه بدوی دیوان عدالت به شورای شهر سرعین راه یافت و عضو اصلی شورا کنار رفت.

اما در روزهای اخیر براساس حکم قطعی شعبه 26 دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری، جعفر بذری منتخب مردم سرعین و عضو اصلی شورا پس از چند ماه دوری دوباره به شورای شهر سرعین بازگشت.

بذری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل شکایت اعضای علی البدل اول شورای شهر سرعین به دلیل عضویت بنده به عنوان معتمد هیات اجرایی انتخابات بود این اذعان و شکایت در حالی اتفاق افتاد که بنده 20 روز قبل از ثبت نام انتخابات انصراف خود به عنوان معتمد از هیات اجرایی را اعلام کرده بودم ولی ظاهرا فرد مورد نظر به دلیل درخواست ها و منافع شخصی خود از شورای شهر یکسال بنده را با پروسه های قانونی شکایت از خدمت به مردم و وظیفه قانونی ام دور کرد.

رییس جامع هتلداران و مراکز اقامتی استان اردبیل ادامه داد: در تاریخ 8 آذرماه سال 1400، عضو علی البدل طی دستور موقت و سپس رای بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری بذری بعد از یک سال تعلیق به پارلمان محلی سرعین بازگشت

جعفری بذری بعد از یک سال تعلیق به پارلمان محلی سرعین بازگشت