مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:252022-11-23بين الملل

آمریکا خواستار توقف حملات ایران به تروریست های تجزیه طلب عراق شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از واکنش سازمان تروریستی «ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا» موسوم به سنتکام به عملیات نظامی ایران علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب در منطقه کردستان عراق، - وزارت خارجه آمریکا ضمن محکوم کردن عملیات ایران علیه گروه های تروریستی تجزیه طلب در شمال عراق، از تهران درخواست کرد که این حملات را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از واکنش سازمان تروریستی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام به عملیات نظامی ایران علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب در منطقه کردستان عراق، وزارت خارجه آمریکا نیز بیانیه ای در این باره صادر کرد.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه مدعی شد: نقض تمامیت ارضی عراق توسط ایران، از طریق حملات مرگبار علیه منطقه کردستان عراق از بیستم تا بیست ودوم نوامبر ادامه دارد .

به نوشته وبگاه این وزارتخانه، پرایس ادعا کرد: ایالات متحده چنین نقض مکرر و بی باکانه تمامیت ارضی عراق را قویاً محکوم کرده و از ایران می خواهد که از تهدید ها و خشونت بیشتر اجتناب کند .

پیش از این نیز مایکل کوریلا فرمانده تروریست های سنتکام در بیانیه ای گفته بود: ما حملات موشکی و پهپادی فرامرزی عصرگاهی ایران در نزدیکی اربیل در عراق را محکوم می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خواستار توقف حملات ایران به تروریست های تجزیه طلب عراق شد

آمریکا خواستار توقف حملات ایران به تروریست های تجزیه طلب عراق شد