مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:172022-11-23سياسي

«خدمت» همراه همیشگی خانواده «همراهیان»/ وقف چند ملک به نیت شهید


 سید امیر همراهیان؛ مرد خستگی ناپذیر این روزهای امور خیریه پدر، از این واقف انقلابی برایمان می گوید که چطور وقتی پاره تنش جان خود را وقف اسلام و اهل بیت(ع) کرد، برای زنده نگه داشتن نام و یاد فرزند شهیدش قطعه زمینی را وقف ساخت بیمارستانی به نام شهیدمطهری کرد، او رفته رفته بر تعداد وقف هایش افزود تا نشان دهد خانواده شهدا در راه خدمت به وطن از هیچ چیزی دریغ نمی کنند.

مدیرعامل بیمارستان شهید مطهری همدان برایمان از مرحوم سید عباس همراهیان واقف انقلابی گفت که چطور اداره موقوفه ها را به فرزندش سپرد تا او نیز با همان روحیه اخلاص که از خاندانش به ارث برده، برای عزت و خدمت به مردم شهرش بکوشد.

این فرزند پدر و بسیجی مخلص چند کلامی با ما به گفت وگو نشست و در مورد بهبود حال بیماران مرکز درمانی شهید مطهری(قائم)، رشد علم، دانش، تقوا و آموزه های دینی و قرآنی در جامعه به برکت وقف های پدر سخن گفت که در ادامه صحبت های ما را می خوانید.

فارس: آقای همراهیان از وقف پدر در ایجاد بیمارستان برایمان بگویید بیمارستان خیریه و موقوفه شهید مطهری زیرمجموعه موقوفات شهید همراهیان است که پدرم مرحوم سیدعباس همراهیان به یاد برادر شهیدم سیداحمد همراهیان ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خدمت» همراه همیشگی خانواده «همراهیان»/ وقف چند ملک به نیت شهید

«خدمت» همراه همیشگی خانواده «همراهیان»/ وقف چند ملک به نیت شهید