مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-23سياسي

بسیج سازندگی مازندران 1300 خانه امسال تحویل نیازمندان می دهد


فرمانده سپاه کربلا مازندران، از تحویل هزار و300 خانه به نیازمندان استان در راستای تفاهم نامه با کمیته امدادامام خمینی (ره) تا پایان امسال خبر داد.

- آمل- فرمانده سپاه کربلا مازندران، از تحویل هزار و300 خانه به نیازمندان استان در راستای تفاهم نامه با کمیته امدادامام خمینی (ره) تا پایان امسال خبر داد.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح همزمان خانه های ساخته شده توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران امسال برای ساخت 1300 خانه برای نیازمندان استان با کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم نامه دارد و متعهد به تحویل این خانه تا پایان امسال شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 700 خانه به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا در شهرها و روستاهای استان برای نیازمندان و افراد کم توان مالی ساخته و تحویل داده شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: بقیه واحدها نیز به تدریج با پیشرفت فیزیکی متفاوت در سطح استان در حال ساخت است که تلاش خواهیم کرد به موقع تحویل متقاضیان داده شود.

سردار مسلمی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است هر وقت خانه ای برای نیازمندان بی سرپناه استان ساخته شده بدون تشریفات باید تحویل داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی مازندران 1300 خانه امسال تحویل نیازمندان می دهد

بسیج سازندگی مازندران 1300 خانه امسال تحویل نیازمندان می دهد