مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-23پزشكي

موجودی داروهای آنتی بیوتیک و انسولین در داروخانه های خراسان جنوبی صفر نیست


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افزایش توزیع داروهایی که با کمبود مواجه بود گفت و ادامه داد: موجودی هیچ کدام از داروخانه ها در بخش داروهای آنتی بیوتیک و انسولین صفر نیست.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افزایش توزیع داروهایی که با کمبود مواجه بود گفت و ادامه داد: موجودی هیچ کدام از داروخانه ها در بخش داروهای آنتی بیوتیک و انسولین صفر نیست.

زهرا کیانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همواره مانند کشور در حال پیگیری و نظارت بر داروخانه ها و شرکت های دارویی هستیم تا مشکلات سریعاً رفع شوند.

وی با بیان اینکه طبق پیگیری ها، توزیع آنتی بیوتیک ها، سرم و مسکن ها در دو هفته اخیر افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر با توجه به فروکش کردن بیماری آنفلوآنزا و مردم کمتر مراجعه دارویی دارند.

کیانی با اشاره به اینکه همچنان از مردم تقاضا داریم بدون نسخه پزشک به داروخانه مراجعه نکرده و درخواست دارو نکنند، تصریح کرد: قول داده شده که توزیع به اندازه ای در یک ماه آینده صورت گیرد که کاملاً درخواستها را پوشش ئدهد.

وی ادامه داد: در مورد کمبود انسولین نیز برندهای تولید داخل در داروخانه ها وجود دارد، اما برند کشورهای دیگر ممکن است با محدودیت مواجه باشد که این امر نیز در هفته ای که گذشت به نوعی حل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی داروهای آنتی بیوتیک و انسولین در داروخانه های خراسان جنوبی صفر نیست

موجودی داروهای آنتی بیوتیک و انسولین در داروخانه های خراسان جنوبی صفر نیست