مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-23پزشكي

سفر به تبریز برای تهیه داروهای بیماران کلیوی


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ارسباران با بیان اینکه بیماران کلیوی شهرستانها برای تهیه دارو به تبریز سفر می کنند، گفت: دو سال پیگیری برای توزیع شهرستانی داروها بی نتیجه ماند.

- محمد فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در منطقه ارسباران 250 بیمار کلیوی داریم که 71 نفرشان پیوندی هستند و باقی شان در شهرهای اهر، کلیبر، هریس و ورزقان دیالیز می شوند.

وی گفت: خوش بختانه فرهنگ حمایت از بیماران کلیوی در منطقه به خوبی جا افتاده و تمامی اقشار به ویژه در هزینه احسان و نذورات خود به این جامعه کمک می کنند که جا دارد این حمایت ها تقویت شود چرا که بیماران کلیوی امکان بهبودی کامل بسیار ناچیزی دارند و هزینه سنگینی متحمل می شوند.

فتحی ادامه داد: مسئولین شبکه بهداشت و بخش دیالیزی بیمارستان های ما خدمات قابل قبولی ارائه می دهند و در سطح استان وضع شهرستان های ما بهتر است که امیدواریم حمایت بیش تری از این بخش و بیمارانش انجام گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از انجمن بیماران کلیوی باید در بین اقشار کارمندی رونق بیش تری داشته باشد، گفت: با وجود حمایت بیمه ای از بیماران کلیوی، هزینه ی آن ها بسیار سنگین است.

دو سال است پی گیر توزیع شهرستانی داروهای بیماران کلیوی هستیم که متأسفانه تا کنون نتیجه ی مطلوبی نگرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به تبریز برای تهیه داروهای بیماران کلیوی

سفر به تبریز برای تهیه داروهای بیماران کلیوی