مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-23اقتصادي

خط B مترو تاریخ شهرسازی قم را رقم خواهد زد


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به افزایش جمعیت منطقه پردیسان در آینده ای نزدیک خط B مترو یک خط سنگین بوده و باید در حد خطوط تهران به آن نگاه کنیم.

- به گزاش خبرگزاری مهر ، روح الله امرالهی در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، بازنگری طرح جامع مطالعات حمل ونقل شهری قم را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: این بازنگری بعد از 15 سال انجام و چالش های مختلفی داشته و طی این 15 سال گذشته بیش از 90 درصد معابر شهر تکمیل شده است.

وی توسعه معابر شهر را قابل تقدیر دانست و افزود: کار اصلی ایجاد معابر شهر انجام شده و امروز باید همه جانبه به تکمیل طرح های پیشنهادی در طرح جامع توجه کنیم و فقط تنها خیابان اصلی و ضروری شهر که تکمیل نشده عمار یاسر است و بر اساس همین موضوع بر اجرای همه جانبه بقیه طرح تأکیدداریم.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم بر تبدیل رودخانه به موزه پدافندی اشاره کرد و گفت: وقتی تمام طرح ها همه جانبه دیده شود، می توانیم بر روی سیما و منظر شهری در بلوار شهید سردار سلیمانی کارکرده و رودخانه را با کاربری موزه پدافندی ببینیم و بر روی دو سطح شده بلوار امام موسی صدر برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط B مترو تاریخ شهرسازی قم را رقم خواهد زد

خط B مترو تاریخ شهرسازی قم را رقم خواهد زد