مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:352022-11-23اجتماعي

رقابت 48 قصه گو در مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی در تبریز


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از رقابت 48 قصه گو در مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی در تبریز خبر داد و گفت: این تعداد قصه گوی از استان های آذربایجان غربی، - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی: رقابت 48 قصه گو در مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از رقابت 48 قصه گو در مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی در تبریز خبر داد و گفت: این تعداد قصه گوی از استان های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی در این جشنواره رقابت می کنند.

علی بینش، در گفت وگو با ایسنا، افزود: در این مرحله از جشنواره قصه گویان منتخب 5 استان کشور برای راهیابی به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رقابت می کنند.

وی جشنواره های قصه گویی در استان ها و مناطق کشور را رویدادی مهم در تبیین و تعمیق فرهنگ قصه گویی در سطح جامعه عنوان و فعالیت قصه گویی را اقدامی فرهنگی برای تعامل و ارتباط بین نسل ها دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور سه نسل نوجوان، بزرگسال و پدربزرگ و مادربزرگ و در کنار هم در این جشنواره را نشانه ای از پویایی و تعامل بین نسل ها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 48 قصه گو در مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی در تبریز

رقابت 48 قصه گو در مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی در تبریز