مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-23سياسي

کشتارگاه جونقان؛ هم چنان بلاتکلیف


کشتارگاه صنعتی جونقان در سال 97 در روندی غیرشفاف به بخش خصوصی واگذار شد، اما تخلفات رخ داده در احراز صلاحیت و اهلیت خریدار در نهایت منجر به تعطیلی این واحد صنعتی شد و پس از کش و قوس های فراوان این واحد به پشتیبانی امور دام بازگشت داده شد، - اما هنوز این کشتارگاه تعیین تکلیف نشده است و روند واگذاری مجدد آن به بخش خصوصی هنوز در هاله ابهام قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشتارگاه صنعتی جونقان از جمله واحدهای واگذار شده در روند خصوصی سازی بود که باتوجه به تخلفات رخ داده در جریان واگذاری آن، پس از گذشت مدتی از واگذاری و در نتیجه عدم نظارت به تعطیلی کشیده شده بود.

آیت الله رییسی در سفر خود به چهارمحال و بختیاری به عنوان رییس قوه قضاییه در شهریور سال 1399 پس از اطلاع یافتن از جزییات تخلفات رخ داده در نحوه واگذاری این واحد صنعتی و عدم اهلیت مالک جدید، بر لزوم بازگشت آن به بیت المال تاکید کرد و در نهایت این واگذاری در اسفند سال 1400 ابطال شد.

این کشتارگاه صنعتی که در فاصله سال های 68 تا 81 احداث شده بود، قرار بود بزرگترین کشتارگاه منطقه باشد که در آن روزانه 200 راس دام سنگین و 2000 راس دام سبک کشتار شود و در بخش محصولات تبدیلی نیز، پوست و بخش های دیگر این دام ها نیز تبدیل به چرم و کود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه جونقان؛ هم چنان بلاتکلیف

کشتارگاه جونقان؛ هم چنان بلاتکلیف