مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 00:452022-11-22اجتماعي

نحوه استخدام در آموزش و پرورش تغییر می کند/ روش «3-1» اجرا می شود


وزیر آموزش و پرورش با اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «3-1» استفاده کنیم، گفت: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه های دیگر و یک سال در دانشگاه فرهنگیان درس بخواند.

- یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش و آخرین اخبار از استخدام در این وزارتخانه، اظهار کرد: در بخش های کیفیت بخشی مثل مربی پرورشی، مشاور، مربی بهداشت و مربی تربیت بدنی کمبود نیروی انسانی داریم؛ ضمن اینکه به سرایدار و خدمتگزار هم در آموزش و پرورش نیاز داریم.

  وی ادامه داد: مجوزی برای جذب نیروهای کیفیت بخشی دریافت کردیم که اقدامات آن در دانشگاه فرهنگیان و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.

نوری با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش 3-1 استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از 7500 نباید باشد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این روش، دانشجو، یک سال هم در دانشگاه فرهنگیان درس می خواند تا برای تدریس به اول مهر سال آینده برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه استخدام در آموزش و پرورش تغییر می کند/ روش «3-1» اجرا می شود

نحوه استخدام در آموزش و پرورش تغییر می کند/ روش «3-1» اجرا می شود