مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:102022-11-22بين الملل

واکنش خواهر رهبر کره شمالی به نشست شورای امنیت درباره پیونگ یانگ


خواهر رهبر کره شمالی امروز به نشست اخیر شورای امنیت در ارتباط با آزمایش های اخیر موشک های قاره پیما و بالستیک توسط پیونگ یانگ واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی امروز سه شنبه به نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در ارتباط با آزمایش های اخیر موشک های قاره پیما و بالستیک توسط این کشور واکنش نشان داد.

در بیانیه صادره از سوی خبرگزاری رسمی کره شمالی در این خصوص به نقل از خواهر رهبر این کشور آمده است: شورای امنیت چشمان خود را بر رزمایش های مشترک آمریکا و کره جنوبی و انباشت تسلیحاتی آنها که هدفی جز کره شمالی ندارد، بسته و با اعمال حق غیرقابل انکار پیونگ یانگ برای دفاع از خود، مخالفت کرده است.

در حقیقت این موضوع ناشی از معیار دوگانه است.

کیم یو جونگ در ادامه اضافه کرد: آمریکا باید توجه داشته باشد که هر اندازه ناامیدانه بدنبال خلع سلاح کره شمالی باشد، بازهم نمی تواند ما را از حق دفاع از خود محروم کند و هر اندازه بیشتر از اقدامات ضد کره شمالی خشمگین شود، با یک بحران امنیتی مرگبارتر مواجه خواهد شد.

در همین ارتباط، چوی سانگ هی ، وزیر خارجه کره شمالی پیشتر با انتقاد از رویکرد مغرضانه آنتونی گوترش، دبیر کل سازمان ملل درباره مسئله شبه جزیره کره، او را عامل آمریکا معرفی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خواهر رهبر کره شمالی به نشست شورای امنیت درباره پیونگ یانگ

واکنش خواهر رهبر کره شمالی به نشست شورای امنیت درباره پیونگ یانگ