مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 18:102022-11-22سياسي

توزیع عادلانه اعتبارات باید بر اساس ضریب محرومیت باشد


ایلام-- نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، چرداول، سیروان، ملکشاهی، هلیلان و چوار در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع عادلانه اعتبارات باید بر اساس ضریب محرومیت باشد.

- ایلام-- نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، چرداول، سیروان، ملکشاهی، هلیلان و چوار در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع عادلانه اعتبارات باید بر اساس ضریب محرومیت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی ظهر روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: ایلام محروم است و ضریب محرومیت برخی از نقاط استان 8 و 9 است و این اولویت اول دولت است که در توزیع اعتبارات مبنا ضریب محرومیت باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین پارامتر در توزیع عادلانه در نظام جمهوری اسلامی ضریب محرومیت است، تصریح کرد: در بحث اشتغال و ظرفیت های استانی هر پروژه ای که در استان ایجاد می شود چه شهرک های صنعتی و تولیدی باید بر اساس طرح آمایش سرزمینی باشد و متناسب با آن کار انجام شود.

بسطامی تاکید کرد: بازتوزیع درآمدها در کشور مبتنی بر عدالت نیست، هدفمندی یارانه ها و مالیات ها برای عدالت است اگر عدالت در بازتوزیع انجام شد، عادلانه است، در غیر این صورت آب در هاون کوبیدن است چون نارضایتی ها عمدتاً به دلیل عدم عدالت در توزیع امکانات است که با تدبیر در جغرافیای ایلام آن را عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه اعتبارات باید بر اساس ضریب محرومیت باشد

توزیع عادلانه اعتبارات باید بر اساس ضریب محرومیت باشد