مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:052022-11-22اقتصادي

ترخیص فوری محموله بزرگ آنتی بیوتیک و اسپری تنفسی از بندر شهید رجایی


رییس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله 16 تنی مواد اولیه تولید انواع آنتی بیوتیک و بیش از یک میلیون و دویست هزار عدد اسپری تنفسی از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی و برای تأمین نیاز کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان پیش از ظهر امروز در  چهل و ششمین بازدید خود از گمرک شهید رجایی بندرعباس، ضمن نظارت بر فرآیند امور در بزرگترین گمرک کشور، با حضور در سالن مراجعات عمومی با مسئولین گمرکات استان و تعدادی از فعالین حوزه تجارت به دیدار و گفتگو پرداخت.

همچنین نهمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی مطلوب در جریان است.

قهرمانی یادآور شد: بعضی از این محموله ها با مشکلات جزیی مواجه بودند که طی جلسه ای که با حضور مسئولین قضایی، مدیران گمرک و تعدادی از صاحبان کالا در محل گمرک برگزار گردید، مشکلات این محموله ها نیز حل شد.

مجتبی قهرمانی همچنین با اشاره به اخبار مربوط به کمبود برخی اقلام دارویی و آنتی بیوتیک ها در داروخانه ها و مراکز درمانی کشور و درخواست واردکنندگان و صنایع تولید دارو برای ترخیص محموله بزرگ مواد اولیه موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، اعلام کرد: دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری محموله 16 هزار تنی مواد اولیه آنتی بیوتیک و انتقال آن به صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص فوری محموله بزرگ آنتی بیوتیک و اسپری تنفسی از بندر شهید رجایی

ترخیص فوری محموله بزرگ آنتی بیوتیک و اسپری تنفسی از بندر شهید رجایی