مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:002022-11-22سياسي

خدمت به قرآن مایه عزت جهادگران دانشگاهی است


سرپرست جهاددانشگاهی استان فارس با تاکید بر اینکه مبنای همه فعالیت های این نهاد به ویژه در حوزه فرهنگی، قرآن و عترت بوده است، خدمت به قرآن را مایه عزت جهادگران دانشگاهی دانست - امیرحسین استقلال سه شنبه اول آذر در نشست تعاملی فعالان قرآنی استان فارس که در دفتر امام جمعه شیراز و با حضور معاون فرهنگی و رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی برگزار شد، گفت: خدمت به قرآن در جهاد دانشگاهی، عزت و شرف ماست و همواره در راه قرآن کریم سعی کرده ایم که گام های موثری برداریم.

سرپرست جهاددانشگاهی استان فارس گفت: خدمت به قرآن در جهاددانشگاهی، عزت و شرف ماست و همواره در راه قرآن کریم سعی کرده ایم که گام های موثری برداریم.

وی قرآن را یک حقیقت زنده و ثقل اکبر دانست و افزود: عدم انس کافی با قرآن کریم موجب مشکلات کنونی جامعه است و با قدم گذاشتن در راه قرآن در راه حقیقت می توانیم گام بر داریم.

استقلال با اشاره به شکاف عمیقی که بین جامعه ایجاد شده است و به استناد به آیه رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِی أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ گفت: با قرآن کریم و رهنمودهای آن می توانیم پیروزی حاصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به قرآن مایه عزت جهادگران دانشگاهی است

خدمت به قرآن مایه عزت جهادگران دانشگاهی است