مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:252022-11-22سياسي

تاکید فرماندار ساوه بر ضرورت تشکیل میز نخبگان ساوجی


فرماندار ساوه بر تشکیل مجمع و میز نخبگان این شهرستان با حضور دانشجویان و افراد نخبه ساوجی که هم اکنون در دانشگاه های مطرح کشور تحصیل می کنند، - تاکید کرد.

مهدی الیاسی سه شنبه اول آذرماه 1401 در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور همواره بر حمایت از نخبگان به عنوان یک ثروت ملی تاکید کرده اند و این حمایت باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای قابل اتکا، حدود یک چهارم نام آوران و نخبگان کشور متعلق به استان مرکزی هستند و ساوه نیز سهم قابل ملاحظه ای در این آمار دارد، اظهار کرد: باید برای پیشرفت روزافزون، با تشکیل میز نخبگان از مشارکت آنان در توسعه ساوه بهره ببریم و این مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت مردم در اداره شهر و برقراری امنیت استفاده کرد تا فضای امیدآفرینی در جامعه تقویت شود و در عوض نیز مسئولان باید با تلاش و کار مضاعف مردم را نسبت به خدمات دولت امیدوار کنند.

فرماندار ساوه در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه و نهادی مردمی و انقلابی است که از منظر رهبر معظم انقلاب دارای ابعاد و کارکردهای مهم اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی و امنیتی است و با کارکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار ساوه بر ضرورت تشکیل میز نخبگان ساوجی

تاکید فرماندار ساوه بر ضرورت تشکیل میز نخبگان ساوجی