مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:012022-11-22سياسي

52 نفر از عوامل شهادت «نادر بیرامی» دستگیر شدند


سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه 52 نفر از اغتشاشگرانی که در صحنه شهادت سرهنگ بیرامی بوده اند بازداشت شده اند، گفت: سه نفر از ضاربین هم بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عصر روز جمعه، 27 آبان ماه در جریان برگزاری مراسمی در شهرستان صحنه (شرق کرمانشاه)، عده ای اوباش و اغتشاشگر با هدف به هم زدن نظم و آرامش مراسم و کشاندن آن به سمت آشوب و اغتشاش، با سلاح سرد به سمت سرهنگ نادر بیرامی ، مسؤول اطلاعات سپاه این شهرستان حمله ور، و ویر را به شهادت می رسانند.

عاملان شهادت شهید بیرامی بلافاصله پس از ارتکاب قتل توسط نیروهای مدافع امنیت دستگیر و به چنگال قانون سپرده شدند.

روز گذشته، 30 آبان ماه مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سردار نادر بیرامی با حضور مردم شهید پرور از یادمان شهدای شهرستان گیلانغرب به سمت مسجد جامع این شهر برگزار و پیکر این شهید بزرگوار درزادگاهش، روستای بهرام وندی شهرستان گیلانغرب به خاک سپرده شد.

  شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار هایی، ضمن محکوم کردن ناامنی های ایجاد شده، خواهان برخورد قاطع دستگاه قضاء با اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت شدند.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری با بیان اینکه 52 نفر از اغتشاشگرانی که در صحنه شهادت سرهنگ بیرامی بوده اند بازداشت شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 نفر از عوامل شهادت «نادر بیرامی» دستگیر شدند

52 نفر از عوامل شهادت «نادر بیرامی» دستگیر شدند