مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:312022-11-22اجتماعي

بخش ساردوییه جیرفت رکورددار جاده های خاکی در استان کرمان


بخشدار ساردوییه از توابع شهرستان جیرفت از وجود 1700 کیلومتر جاده خاکی در این بخش خبر داد که در سطح استان کرمان بی سابقه است.

- ایسنا/کرمان بخشدار ساردوییه از توابع شهرستان جیرفت از وجود 1700 کیلومتر جاده خاکی در این بخش خبر داد که در سطح استان کرمان بی سابقه است.

عباسعلی مسلمی مهنی در گفت و گو با ایسنا با برشمردن ظرفیت های گردشگری و زیارتی بخش ساردوییه و شهر درب بهشت و دره مدیترانه ای دلفارد گفت: ساردوییه که همزمان با استان یزد به بخش تبدیل شده، متاسفانه علی رغم اقدامات انجام شده و ظرفیت های بی نظیر در محرومیت به سر می برد.

وی وسعت بخش ساردوییه را 3200 کیلومتر مربع اعلام کرد که با داشتن 1700 کیلومتر راه خاکی روستایی رکورددار در سطح استان کرمان است و اهتمام اداره کل راهداری جنوب کرمان را در این راستا مورد تاکید قرار داد.

مسلمی افزود: در این بخش روستاهایی وجود دارد که به دلیل خاکی بودن جاده دسترسی امکان توسعه و برطرف کردن مشکلات آنها وجود ندارد و مردم همچنان دچار مشکل هستند.

بخشدار ساردوییه جیرفت بر لزوم توسعه راه های روستایی برای عمران و آبادانی روستاها تاکید کرد و گفت: با ایجاد جاده های روستایی و توسعه، امکان برگشت ساکنان روستاها از شهر و ماندگاری اهالی روستاها فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ساردوییه جیرفت رکورددار جاده های خاکی در استان کرمان

بخش ساردوییه جیرفت رکورددار جاده های خاکی در استان کرمان