مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-22پزشكي

8 واحد غذایی در تنگستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان با اشاره به صدور 27 اخطاریه بهداشتی برای ساندویچی متخلف در تنگستان گفت: هشت واحد ساندویچی نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماه زرافشون رفیعی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: 48 ساندویچی در تنگستان فعالیت می کنند که در سال جاری به دلایل مختلف 27 اخطاریه بهداشتی را دریافت کرده اند و 8 واحد نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان افزود: یک ساندویچی که با دریافت سه بار اخطاریه بهداشتی همچنان موازین بهداشتی را رعایت نمی کرد با طی مراحل قانونی پلمب شد.

وی گفت: بازدید از صنوف عرضه مواد غذایی که به عنوان صنف های حساس شناخته می شوند، به صورت سرزده و مستمر انجام می شود که تا پایان آبان ماه سال جاری 153 بازدید از این صنوف صورت گرفته است.

وی با اشاره به شرایط نگهداری مواد غذایی و نحوه عرضه آن به مردم در ساندویچی ها بیان داشت: شرایط و محل نگهداری مواد غذایی ارتباط مستقیمی در سلامت ماده غذایی دارد که متأسفانه بعضی از این مراکز با رعایت نکردن این اصول و نگهداری مواد غذایی در دمای نامناسب، احتمال فسادپذیری مواد غذایی را بالا و سلامت مردم را به خطر می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 واحد غذایی در تنگستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

8 واحد غذایی در تنگستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند