مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-22اقتصادي

احصاء 627 قلم کالا و قطعه راهبردی موردنیاز صنعت و معدن استان کرمان


مسئول آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از احصاء نیازهای فناورانه، پژوهشی و آموزشی حوزه صنعت و معدن استان سخن به میان آورد و گفت: - مسئول راهبری ارتباط دانشگاه و صنعت استان کرمان اعلام کرد احصاء 627 قلم کالا و قطعه راهبردی موردنیاز صنعت و معدن استان کرمان ایسنا/کرمان مسئول آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از احصاء نیازهای فناورانه، پژوهشی و آموزشی حوزه صنعت و معدن استان سخن به میان آورد و گفت: 627 قلم کالا و قطعه راهبردی مورد نیاز حوزه صنعت و معدن استان که وارداتی بوده، شناسایی و 24 مورد به عنوان دارای اولویت اساسی احصاء شده است.

امین غفاری نژاد صبح امروز اول آذرماه در جمع خبرنگاران درخصوص اقدامات صورت گرفته در جهت ارتباط صنعت و دانشگاه در استان کرمان گفت: دولت اقداماتی برای حمایت از واحدهای صنعتی و معدنی برای فعالیت هایی که تحقیق و توسعه و پژوهشی انجام می دهد، در دست اقدام دارد.

به گفته او، قانون جهش تولید دانش بنیان برای اولین بار در کشور تدوین و در خردادماه سال جاری تصویب و مهرماه ابلاغ شده و این فرصت بسیار خوبی برای واحدهای تولیدی است.

مسئول آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، با اشاره به اینکه بند ب ماده 11 قانون جهش تولید دانش بنیان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصاء 627 قلم کالا و قطعه راهبردی موردنیاز صنعت و معدن استان کرمان

احصاء 627 قلم کالا و قطعه راهبردی موردنیاز صنعت و معدن استان کرمان