مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-22سياسي

بیانیه 134 عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران در محکومیت آشوب ها


134 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران با صدور بیانیه ای اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم و بر حفظ آرامش در فضای آموزشی و دانشگاه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 134 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران در پی وقایع و اغتشاشات اخیر با صدور بیانیه ای، اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم و بر حفظ آرامش در فضای آموزشی و تحقیقاتی و پرهیز از فعالیت های نافی قانون، اخلاق و شأن و کرامت انسانی در محیط دانشگاه تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: اکنون با گذشت حدود دو ماه از آغاز نیم سال تحصیلی و از سرگیری آموزش حضوری پس از نزدیک به دو سال و اندی دوری دانشجویان از فضای دانشگاه، در حالی که این حضور را در فضایی توأم با شور و نشاط دانشجویان آغاز کرده بودیم و اراده و خواسته خانواده دانشگاه، جبران کاستی های پیش آمده در ایام آموزش غیرحضوری و دست یابی به فضای آموزشی مطلوب تر بوده است.

درادامه تصریح شده است: متأسفانه در پی جریانات اخیر کشور، شاهد بی نظمی ها و تجمعات غیرقانونی و فعالیت برخی عناصر فریب خورده به منظور متشنج کردن فضای دانشگاه های کشور بوده ایم، این در حالی است که در شرایط کنونی، دانشگاه بیش از هر چیز، نیازمند فضایی آرام و دور از تنش های سیاسی است، زیرا تداوم روند آموزش و تولید علم را سریع ترین راه در جهت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 134 عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران در محکومیت آشوب ها

بیانیه 134 عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران در محکومیت آشوب ها