مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-22سياسي

واکنش ایلهان عمر به تهدید چهره سرشناس جمهوری خواهان


ایلهان عمر در واکنش به سخنان کوین مک کارتی که انتظار می رود ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را در ژانویه به دست بگیرد، گفت که جریان دائمی نفرت منجر به ارسال صدها تهدید به مرگ و دسیسه های جدی علیه او و خانواده اش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، خانم ایلهان عمر که عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکاست، به اظهارات کوین مک کارتی جمهوری خواه، رهبر فعلی اقلیت مجلس نمایندگان که او را تهدید کرده در صورت رسیدن به پست ریاست در این مجلس از کار در کمیته ها اخراجش می کند، واکنش نشان داد.

ایلهان عمر در بیانیه ای گفت: از لحظه انتخاب من، حزب جمهوری خواه این را مأموریت خود کرده که با استفاده از ترس، بیگانه هراسی، اسلام هراسی و نژادپرستی مرا در مجلس نمایندگان و از طریق میلیون ها دلار تبلیغات کمپین هدف قرار دهد.

او افزود: حال چه مارجوری تیلور گرین باشد که در تبلیغات کارزارهای انتخاباتی، تفنگی را به سرم نشانه رفته یا دونالد ترامپ که تهدیدم می کرد مرا به کشورم بازمی گرداند، با علم به اینکه من بیست سال است شهروند مفتخر ایالات متحده شده ام، این جریان دائمی نفرت منجر به ارسال صدها تهدید به مرگ و دسیسه های جدی علیه من و خانواده ام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایلهان عمر به تهدید چهره سرشناس جمهوری خواهان

واکنش ایلهان عمر به تهدید چهره سرشناس جمهوری خواهان