مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:412022-11-22سياسي

افتتاح 9 واحد مسکونی محرومین سپاه در روستای ملکشان سنندج


همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، 9 واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال افتتاح و به خانواده های نیازمند تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراسم افتتاح 9 واحد مسکونی محرومین با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، مدیرکل بهزیستی کردستان و مدیران کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سنندج در روستای ملکشان سنندج برگزار شد.

سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان خدمت به محرومین و قشر ضعیف جامعه را یکی از وظایف نهاد سپاه و هفته بسیج تا امروز در کردستان ذکر کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین اذعان داشت: اجرای آبرسانی به 169 روستای استان با 568 میلیارد تومان یکی دیگر از برنامه های شاخص سپاه و بسیج کردستان است که تاکنون آب 141 روستا برقرار شده و آبرسانی به دیگر روستاهای باقی مانده نیز در دست اجراست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: برای هرکدام از این واحدهای مسکونی یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

مرتضی میرآقایی افزود: امروز در روستای محروم ملکشان شاهد افتتاح 9 واحد مسکونی هستیم و در دیگر روستاهای این شهرستان نیز پروژه های متعدد محرومیت زدایی در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 واحد مسکونی محرومین سپاه در روستای ملکشان سنندج

افتتاح 9 واحد مسکونی محرومین سپاه در روستای ملکشان سنندج