مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-22سياسي

تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون تشریفات در موعد مقرر افتتاح شد


با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و همسر شهید والامقام رحمان فروزنده، تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون انجام تشریفات به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با هفته بسیج، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین همسر شهید والامقام رحمان فروزنده به بهره برداری رسید.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بهره برداری از این پروژه مهم، نقش پروژه های ترافیکی و مسیرگشایی را در توسعه شهر مهم دانست و گفت: این پروژه پیش از این به شکل غیرفعال و راکد مانده بود اما در دوره فعلی مدیریت شهری با پیشرفت 80 درصدی در عرض شش ماه، در موعد مقرر و طبق روزشمار نصب شده به بهره برداری رسید که از این بابت از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قدردانی می کنم.

خرّم با بیان اینکه بخاطر بهره برداری از این پروژه مهم ترافیکی شهر خوشحال است و در پوست خود نمی گنجد، ادامه داد: مطمئن هستم که شهروندان نیز از افتتاح بهنگام این پروژه خوشحال هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مردم را به آینده امیدوار کنند، گفت: مدیریت شهری نقش مهم و مؤثری در امیدوار کردن شهروندان تبریزی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون تشریفات در موعد مقرر افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون تشریفات در موعد مقرر افتتاح شد