مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-22اجتماعي

رضی کردمحله: یکی از راهکار های مهار بحران آب تصفیه فاضلاب و بازچرخانی آب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لادن رضی کردمحله با اشاره به رویکرد بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برای عرضه فعالیت های دانش بنیان، - مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت زیست محیطی آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست، از تعریف حدود مجاز آلودگی برای خاک، آب و فاضلاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لادن رضی کردمحله با اشاره به رویکرد بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برای عرضه فعالیت های دانش بنیان، کارآفرینی های سبز و دستاورد های محیط زیستی، اظهار داشت: قانون حفاظت خاک که در سال 1398 ابلاغ شده، تکالیفی را برای واحد های صنعتی و خدماتی مشخص کرده است.

وی افزود: در این قانون تصریح شده که رویکرد واحد ها در مرحله اول باید در جهت جلوگیری از آلودگی خاک باشد و اگر چنین اتفاقی به هر دلیلی افتاد، حذف و رفع منشاء آلودگی و جبران خسارت در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت زیست محیطی آب و خاک تصریح کرد: اکنون حدود مجاز آلودگی و استاندارد ها و شاخص هایی برای آب و خاک تعریف شده است.

رضی کردمحله خاطرنشان کرد: یکی از راهکار های مهار بحران آب، تصفیه فاضلاب و بازچرخانی آب است، اما باید حدود مجاز خروجی ها و محیط های پذیرنده رعایت شود تا تولیدات کشاورزی و به دنبال آن امنیت غذایی به خطر نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضی کردمحله: یکی از راهکار های مهار بحران آب تصفیه فاضلاب و بازچرخانی آب است

رضی کردمحله: یکی از راهکار های مهار بحران آب تصفیه فاضلاب و بازچرخانی آب است