مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-22پزشكي

قیمت دارو در اقلام بیمه ای نباید تغییر کند/ بهبود وضعیت دارویی تا 10 آذر


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش قیمت برخی از اقلام دارویی با اجرای طرح «دارویار»، گفت: با اجرای این طرح قیمت دارو در اقلام بیمه ای نباید تغییر کند.

- ایسنا/گلستان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش قیمت برخی از اقلام دارویی با اجرای طرح دارویار ، گفت: با اجرای این طرح قیمت دارو در اقلام بیمه ای نباید تغییر کند.

پانیذ صدرایی صبح امروز سه شنبه یک آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اجرای طرح دارویار در چندین مرحله افزایش قیمت دارو را داشتیم اما اگر کسی با نسخه الکترونیک به داروخانه مراجعه می کند پرداختی از جیب مردم نباید تغییر کند.

وی با بیان اینکه یارانه ای که ابتدا به شرکت های دارویی داده می شد قرار شد به سازمان های بیمه گر داده شود تا از این طریق اختلاف دارویی جبران شود، افزود: بر اساس روال تعیین شده قیمت دارو در اقلام بیمه ای نباید تغییر کند مگر آنکه دارویی جزو سبد بیمه نباشد که در این صورت طبیعی است دچار افزایش قیمت شده باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان تأکید کرد: اداره فنی و نظارت معاونت بهداشت و درمان با شماره 31932536 و سامانه 190 آماده پاسخگوی به شکایت مردمی در مسئله تفاوت قیمت و گرانی داروها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت دارو در اقلام بیمه ای نباید تغییر کند/ بهبود وضعیت دارویی تا 10 آذر

قیمت دارو در اقلام بیمه ای نباید تغییر کند/ بهبود وضعیت دارویی تا 10 آذر