مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-22حوادث

برگزاری تمرین «اردوگاه اسکان اضطراری»در 33 خانه هلال خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری مانور سراسری اردوگاه اسکان اضطراری در 33 خانه هلال شهری و روستایی خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی در حاشیه برگزاری مانور سراسری اردوگاه اسکان اضطراری در روستای چهکند شهرستان بیرجند، اظهار داشت: به مناسبت سالگرد زلزله سرپل ذهاب و در راستای آشنایی مردم با کمک های امدادی مانور سراسری اردوگاه های اسکان اضطراری در خانه های هلال شهری و روستایی خراسان جنوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه سه حادثه بزرگ خشکسالی، سیل و زلزله همواره مردم خراسان جنوبی را تهدید می کند، افزود: با برگزاری تمرین ها مردم می توانند در حوادث با تمرکز و مهارت بیشتری وارد میدان شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مانور اسکان در 33 خانه هلال در سطح استان برگزار شده است، گفت: در این مانور صفر تا صد امور توسط خود مردم و به صورت عملیاتی انجام شده است.

وی ادامه داد: این مانور در بازه زمانی 21 تا 30 آبان امسال، با سناریوی زلزله فرضی به قدرت 6.

5 ریشتر برگزار شده است.

کاوسی با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر در این مانورها شرکت داشته اند، عنوان کرد: داشتن محل اسکان مناسب جهت اسکان اضطراری، ترویج فرهنگ استفاده از اردوگاه، نحوه صحیح ایجاد اردوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمرین «اردوگاه اسکان اضطراری»در 33 خانه هلال خراسان جنوبی

برگزاری تمرین «اردوگاه اسکان اضطراری»در 33 خانه هلال خراسان جنوبی