مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:052022-11-22سياسي

فقدان مهارت کافی یکی از دلایل نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه است


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت تدوین 10 اولویت مهارتی استان، گفت: فقدان مهارت کافی یکی از دلایل نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد باباخانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای مهارت استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: در استان کرمانشاه فرصت های شغلی بسیاری در حوزه فنی و خدمات وجود دارند که متأسفانه به دلیل فقدان نیروی کار ماهر، نصیب افراد غیربومی می شوند.

وی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان دانشگاهی بخش مهمی از هرم بیکاری استان کرمانشاه را تشکیل می دهند، افزود: باید یک برنامه مدون مهارت آموزی به دانشجویان به اجرا گذاشته شود تا این افراد پس از اتمام تحصیل بتوانند با استفاده از این مهارت ها وارد بازار کار شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پارک علم و فناوری برای کمک به مهارت آموزی در حوزه های مختلف بخشی از شهریه افراد معرفی شده از سوی افراد زیر مجموعه پارک، دانشگاه رازی، اعضای نظام صنفی رایانه ای و … را پرداخت می کند باباخانی بر مهارت آموزی هدفمند تاکید کرد و گفت: این مهارت ها باید بر اساس نیازها و زنجیره های ارزشی اولویت دار حوزه های مختلف ارائه شود و در همین راستا فنی و حرفه ای موظف شده با کمک دستگاه ها و ادارات 10 اولویت مهارتی استان را با دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان مهارت کافی یکی از دلایل نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه است

فقدان مهارت کافی یکی از دلایل نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه است