مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 01:002022-11-21ورزشي

آمریکا یک - ولز یک / اولین تساوی جام بیست و دوم به کام ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  ولز با ستارگانی، چون گرت بیل و آرون رمزی پس از چند دهه موفق به حضور در جام جهانی شده و حالا در اولین بازی خود باید به مصاف آمریکایی بروند که بازیکنانی، - تیم های ملی فوتبال آمریکا و ولز در نخستین دیدارشان به تساوی رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  ولز با ستارگانی، چون گرت بیل و آرون رمزی پس از چند دهه موفق به حضور در جام جهانی شده و حالا در اولین بازی خود باید به مصاف آمریکایی بروند که بازیکنانی، چون مک کنی، پولیسیچ و دست را در اختیار دارد.

نتیجه این بازی تاثیر مستقیمی در سرنوشت تیم ملی ایران هم خواهد داشت و قطعا کی روش و دستیارانش این بازی را دنبال خواهند کرد.

اولین بازی این گروه بین دو تیم انگلیس و ایران ساعاتی قبل برگزار شد که با برتری پر گل سه شیر ها پایان یافت.

ترکیب تیم ملی ولز:وین هنسی، جو رادن، کریس مفام، بن دیویس، برنان جانسون (نکو ویلیامز-78)، آرون رمزی، اتان امپادو، کانر رابرتز، هری ویلسون، گرت بیل، کیفر مور (دنیل جیمز) دقیقه 45 سرمربی: راب پیج ترکیب تیم ملی آمریکا:مت ترنر، تیم ریم، واکر زیمرمن، د ی آندره یدلین (سرجینیو دست-73)، آنتونی رابینسون، کیلین آکوستا (یونس موسی-73)، تایلر آدامز، وستون مک کنی (برندن آرنسون - 64)، پولیشیچ، تیموتی وی آ، حاجی رایت (جاش سارجنت-73)سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا یک - ولز یک / اولین تساوی جام بیست و دوم به کام ایران

آمریکا یک - ولز یک / اولین تساوی جام بیست و دوم به کام ایران