مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-21پزشكي

عملیات اجرایی 9 پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه وسملقان آغاز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه وسملقان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصرامروز پورنقی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه بهار کلنگ زنی پروژه های حوزه بهداشت در این شهرستان دانست.

وی گفت: محل تأمین اعتبار احداث این 9 پروژه خانه بهداشت از محل محرومیت زدایی خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پروژه ها در کمتر از 6 ماه توسط پیمانکار احداث و به بهره برداری خواهد رسید، افزود: پروژه های خانه بهداشت روستایی در روستاهای کشانک، زوعلیا، برج زنگان، گرماب، چشمه قربان شادی، کاریز، کوه قلعه، شورسو و الله قلی احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها در زمینی به مساحت 200 متر مربع و در بنایی به متراژ 75 متر مربع احداث خواهد شد و اعتبار پیش بینی شده برای احداث هر خانه بهداشت 700 میلیون تومان است.

گفتنی است علاوه بر پروژه های کلنگ زنی شده طی امروز، طی 3 ماهه گذشته عملیات اجرایی احداث خانه بهداشت روستایی در روستاهای قسطی، گز آباد و قزل قلعه در شهرستان مانه و سملقان آغاز شده است که می توان آن را گامی موثر برای توزیع عادلانه خدمات بهداشتی در روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 9 پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه وسملقان آغاز شد

عملیات اجرایی 9 پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه وسملقان آغاز شد