مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 21:552022-11-21سياسي

سپاه: دستگیری لیدر مرتبط با شبکه اینترنشنال و بی بی سی


در اغتشاشات اخیر افراد قابل توجهی دستگیر شدند که تعدادی از این افراد جوانان و نوجوانان کم سن و سال هستند و با ناآگاهی و احساسات خود فریب وعده های پرزرق و برق و دروغین شبکه های معاند را خورده اند.

- فرمانده سپاه شهرستان پردیس تهران از دستگیری لیدر مرتبط با شبکه اینترنشنال و بی بی سی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

سرگرد ابراهیم گرمابدری در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به دستگیری عامل رسانه های معاند، اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) فردی که با جمع آوری اخبار کذب و تصاویر ساختگی به رسانه های ضد انقلاب و شبکه های ترکیه ای خوراک خبری می داد، دستگیر شد.

وی افزود: امروز بسیج، سپاه و دستگاه اطلاعات با اقتدار پای نظام در میدان ایستاده است و با حضور در میدان برای شناسایی اغتشاشگران با رصد اطلاعاتی و دوربین های پهپادی به دشمنان اجازه دخالت نخواهیم داد.

فرمانده سپاه پردیس در ادامه گفت: در اغتشاشات اخیر افراد قابل توجهی دستگیر شدند که تعدادی از این افراد جوانان و نوجوانان کم سن و سال هستند و با ناآگاهی و احساسات خود فریب وعده های پرزرق و برق و دروغین شبکه های معاند را خورده اند.

وی تأکید کرد: لیدرهای دستگیر شده که با ایجاد ناامنی و اغتشاش اقدام به تخریب بیت المال و اموال مردم کرده اند و یا موجب گول زدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه: دستگیری لیدر مرتبط با شبکه اینترنشنال و بی بی سی

سپاه: دستگیری لیدر مرتبط با شبکه اینترنشنال و بی بی سی