مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 21:502022-11-21سياسي

رونمایی از کتاب «نعمت جان»/ راوی «حوض خون» زندگینامه خودش را نوشت


کتاب «نعمت جان» به نویسندگی صغری بُسطاک امدادگر و پرستار هشت سال دفاع مقدس، طی مراسمی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز طی مراسمی از کتاب نعمت جان که نویسنده آن صغری بُسطاک امدادگر و پرستار بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس بود، رونمایی شد.

صغری بُسطاک در جمع خبرنگاران در خصوص این کتاب اظهار کرد: تاکنون حدود 9 هزار جلد از کتاب نعمت جان به چاپ و فروش رسیده و با استقبال بسیار ازدواج و فعالیت های صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس است.

بُسطاک در خصوص کتاب حوض خون که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته، افزود: یکی از راویان این کتاب بنده بودم که در خصوص اتفاقات رختشورخانه مناطق جنگی و شستشوی لباس ها و پتوهای رزمندگان سخن گفته و این تجربیات در قالب کتاب حوض خون به چاپ رسید.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در خصوص کتاب نعمت جان، ابراز کرد: فعالیت های بسیاری در دفاع مقدس، قبل و پس از انقلاب داشتیم و با توجه به این تجربیات احساس وظیفه می کردم تا این اتفاقات را به نگارش در بیاورم و پس از 30 سال توانستیم این کتاب را به چاپ برسانیم تا هموطنان از اتفاقات جنگ، فعالیت های صورت گرفته در بیمارستان شهید کلانتری در ایام جنگ و پس از انقلاب آشنا شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «نعمت جان»/ راوی «حوض خون» زندگینامه خودش را نوشت

رونمایی از کتاب «نعمت جان»/ راوی «حوض خون» زندگینامه خودش را نوشت