مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-21سياسي

افتتاح نمایشگاه ایران قوی در ملایر


 نمایشگاه دستاوردهای ایران قوی به مناسبت هفته بسیج امروز دوشنبه 30 آبان با 60 غرفه متنوع به مدت یک هفته در سالن الغدیر شهر ملایر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه که شامل دستاوردهای علمی، نظامی و محصولات مشاغل خانگی بانوان کار آفرین بسیجی ملایر است، با همکاری سپاه پاسداران، بسیج و یگان های ارتش افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه ملایر در حاشیه این افتتاحیه گفت: این نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای ارتش قهرمان انقلاب اسلامی در عرصه تسلیحات نظامی، پدافند هوایی و خدمات مهندسی، پیشرفت ها و اختراعات علمی بسیجیان را به نمایش گذاشته است.

سرهنگ رضا پیرحیاتی با اشاره به 60 غرفه برپا شده در این نمایشگاه، اظهار کرد: 18 غرفه نمایشگاهی است و مابقی به عنوان میز نمایشگاهی به مدت یک هفته تا 5 آذر در سالن الغدیر واقع در بلوار کریم خان ملایر پذیرای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم خواهد بود.

پیرحیاتی ادامه داد: در این نمایشگاه مین های تخریبی زمان جنگ و تله های انفجاری داعش در منطقه و سایر ادوات جنگی و نظامی به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه قرار است یادواره 11 شهید خلبان ملایر و 284 شهید ارتش ملایر در این شهرستان برگزار شود، گفت: در راستای برگزاری این یادواره 5 کمیته تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه ایران قوی در ملایر

افتتاح نمایشگاه ایران قوی در ملایر