مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-21سياسي

توزیع 3 هزار بسته کمک مومنانه در ورامین


تعداد سه هزار بسته معیشتی در قالب اقلام مختلف تهیه شده و توسط پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد امروز با حضور ائمه جمعه و جماعات به دست افراد نیازمند خواهد رسید.

- ایسنا/تهران فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: تعداد سه هزار بسته معیشتی در قالب اقلام مختلف تهیه شده و توسط پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد امروز با حضور ائمه جمعه و جماعات به دست افراد نیازمند خواهد رسید.

سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین عصر دوشنبه 30 آبان ماه در مراسم شانزدهمین توزیع کمک های مومنانه شهرستان ورامین، اظهار کرد: بسیج جزو نهادهایی است که بهترین تعابیر امامین انقلاب در رابطه با آن بکار برده شده است که شاید به غیر از بسیج این تعابیر برای نهاد دیگری بکار برده نشده باشد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به چند نمونه از این تعابیر بپردازیم می توانیم از تعبیر مدرسه عشق، لشکر مخلص خدا، بزرگترین مدافع انقلاب و اسلام، شجره طیبه و اینکه حضرت امام (ره) با آن عظمت و جایگاه ویژه ای که داشتند بزرگترین افتخار خود را این می دانستند که افتخارم این است که خود یک بسیجی ام و این باعث افتخار همه بسیجیان است.

امینی اظهار کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 آمریکایی ها اقدام به تهدید زبانی و تهدید عملی کردند و حضرت امام کمتر از یک ماه بعد از این قائله دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 هزار بسته کمک مومنانه در ورامین

توزیع 3 هزار بسته کمک مومنانه در ورامین