مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-21اجتماعي

مدرسه خیرساز برای دانش آموزان استثنایی کاکی احداث می شود


مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: با اقدام خیرجوان نیک اندیش، بیش از 30 دانش آموز استثنایی شهر کاکی شهرستان دشتی از مدرسه نوساز بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم احمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از این خیر مدرسه ساز اظهار داشت: به همت حمید دهقان خیر جوان مدرسه ساز، مدرسه 6 کلاسه کودکان استثناِیی در شهر کاکی شهرستان دشتی احداث خواهد شد.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ضمن تشکر از این خیر مدرسه ساز بیان داشت: با امضای تفاهم نامه احداث مدرسه کودکان استثنایی شهر کاکی، این مدرسه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال و با زیربنای 518 مترمربع احداث و بیش از 30 دانش آموز استثنایی این شهر از مدرسه ی نوساز بهره مند خواهند شد.

ابراهیم احمدی افزود: در حال حاضر اولویت نوسازی با مدارسی است که از حداقل فضای فیزیکی و استاندارد برخوردار هستند و بیشتر خیرین حقیقی ما نیز از کسبه و بازاریان هستند اما امروز شاهد حضور یکی از فرهنگیان نیک اندیشی هستیم که در این راه پیش قدم شده است.

وی گفت: انتخاب نام مدارس خیر ساز نیز برعهده خیرین محترم است و ما نیز وظیفه صیانت از این نام گذاری و نیت خیرخواهانه آنان را داریم و در کنار سهم مشارکت خیرین مدرسه ساز ما نیز به سهم خود تلاش خواهیم کرد که در اجرای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه خیرساز برای دانش آموزان استثنایی کاکی احداث می شود

مدرسه خیرساز برای دانش آموزان استثنایی کاکی احداث می شود