مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-21ورزشي

اعزام کاروان ورزشی روشندلان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی


در حالی بزرگترین کاروان ورزشی نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی اعزام می شود که با توجه به شرایط ویژه ای که دارندنیازمند حمایت های معنوی و اعتباری بیشتری هستند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، علیرضا چاجی؛ نابینایان و کم بینایان از جمله اقشاری از جامعه هستند که از مهمترین حس پنجگانه خود محرومند! اما این محرومیت دلیلی برای عزلت آنان در کنج خانه نیست.

نابینایان و کم بینایان با وجود آنکه فراسوی زندگی را با روشندلی درک خواهند کرد، اما هیچ گاه معلولیت را به عنوان محرومیت نخواهند پذیرفت؛ بلکه با ابزارهای مختلف به دنبال گذر از تاریکی های دنیای پیرامون  هستند که یکی از این ابزارها می تواند ورزش باشد.

ابزاری که نه تنها نابینایان و کم بینایان را از یک شهروند محدود در جامعه نجات داده بلکه حضور در تورنمنت های داخلی و بین اللملی سبب شده تا آنان به عنوان قهرمانانی قلمداد شوند که ضمن افتخار آفرینی در سطح استانی، ملی و بین المللی به عنوان نماد گذر از محدویت های ناخواسته شناخته شوند.

رنج محرومیت نابینایان و کم بینایان ورزشکار باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد اما با وجود این افتخار آفرینی ها هنوز گلایه هایی مبنی بر پاره ای از مشکلات نابینایان و کم بینایان از زبان این قشر شنیده می شود! از جمله گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان ورزشی روشندلان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی

اعزام کاروان ورزشی روشندلان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی