مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-21اقتصادي

احداث 60 میلیارد تومان پروژه در راستای ارتقای شبکه توزیع برق ملایر


قائم مقام مدیرعامل و مدیر توزیع نیروی برق ملایر با بیان اینکه امسال بیش از 60 میلیارد تومان ‏پروژه از محل اعتبارات داخلی، شهرستانی و استانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد، - ایسنا/همدان قائم مقام مدیرعامل و مدیر توزیع نیروی برق ملایر با بیان اینکه امسال بیش از 60 میلیارد تومان ‏پروژه از محل اعتبارات داخلی، شهرستانی و استانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد، گفت: ‏این پروژه ها در بیش از 50 روستا و شش شهر شهرستان رقم می خورد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ رضا شیردره ظهر دوشنبه 30 آبان ماه در حاشیه بازدید میدانی و بررسی روند اجرای پروژه های مدیریت توزیع نیروی برق ملایر با حضور خبرنگاران، افزود: اهم پروژه های امسال شامل اصلاح و بهینه سازی، توسعه و احداث، نصب روشنایی، مقاوم سازی، تعمیرات شبکه، جابجایی پایه ها و تبدیل سیم های مسی به کابل های خودنگهدار است.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته به اندازه 30 سال در حوزه توزیع برق ملایر کار جهادی صورت گرفته است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 ترانس جدید برق در سطح روستاها و شهرهای ملایر نصب شده است.

شیردره با بیان اینکه نمونه شاخص اقدامات راهبردی صورت گرفته مدیریت توزیع برق ملایر را می توان در روستاهای حرم آباد و ازناو و خیابان های سعدی و شکیبا شاهد باشیم، ادامه داد: امسال در خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 60 میلیارد تومان پروژه در راستای ارتقای شبکه توزیع برق ملایر

احداث 60 میلیارد تومان پروژه در راستای ارتقای شبکه توزیع برق ملایر