مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-21سياسي

تغییر در ساختار جشنواره نواحی الزامی است/ تشریح چند اما و اگر مهم


پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایرانی در حالی به کار خود پایان داده که ایجاد تغییر در ساختار اجرایی این رویداد موسیقایی ملی امری لازم و ضروری است.

- خبرگزاری مهر – گروه هنر – علیرضا سعیدی: پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران طی روزهای بیست و سوم تا بیست و هفتم آبان ماه سال جاری به میزبانی شهر گرگان برگزار شد، رویدادی پرچالش که چند روز مانده به برگزاری آن در کرمان به دلیل آنچه از آماده نبودن زیرساخت های فنی تالار مرکزی میزبان جشنواره در این شهر اعلام شد به استان گلستان و شهر گرگان انتقال پیدا کرد.

شرایطی که سرمنشا حرف و حدیث های زیادی شد و البته مسئولان برگزاری این رویداد هم می دانستند که قطعاً دربرگیرنده حاشیه هایی هم هست.

حاشیه هایی از جنس رسانه ای و موسیقایی که هریک برای خود موافقان و مخالفانی داشت و ماجرا را وارد شرایطی کرد که بسیاری از افراد هم از این اختلاف صنفی نهایت بهره برداری را داشته و از هیچ کوششی برای تخطئه و ضعیف جلوه دادن چنین رویداد مهمی فرو گذار نکردند و عده ای هم با متن ها و نوشته ها و مصاحبه های متعدد از این تغییر مکان برگزاری جشنواره استقبال خوبی به عمل آوردند.

آنچه در برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران می توان به آن اشاره کرد بدون تردید در نظر گرفتن انتقادات و نقطه نظرات فراوانی است که طی روزهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در ساختار جشنواره نواحی الزامی است/ تشریح چند اما و اگر مهم

تغییر در ساختار جشنواره نواحی الزامی است/ تشریح چند اما و اگر مهم