مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:222022-11-21اقتصادي

4 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن در فارس به صورت ویلا سازی است


تاکنون ساخت حدود 4 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان به صورت ویلاسازی تعریف شده که در اختیار مردم قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،محمودرضا طالبان در این باره اظهار داشت: ساخت 4 میلیون مسکن، طی 4 سال در قالب طرح نهضت ملی مسکن از شعارهای اساسی دولت سیزدهم بوده است.

او با بیان اینکه 240 هزار واحد از مجموع این واحدها سهم استان فارس تعیین شده است، افزود: 420 هزار متفاضی این طرح در استان اقدام به ثبت نام کردند که پس از پالایش نهایی، 142 هزار واحد ویژه خانوارهای مشمول این طرح احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین با بیان این مطلب که فارس پس از پالایش نهایی 10 درصد از مجموع کل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن را به خود اختصاص داده و از این حیث رتبه اول را در کشور داریم، عنوان کرد: از مجموع 142 هزار واحد پیش بینی شده در فارس، 75 هزار واحد مربوط به شیراز، 32 هزار واحد مربوط به شهرهای بالای یکصد هزار نفر جمعیت(مرودشت، فسا و جهرم) و 35 هزار واحد هم مربوط به شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت است.

طالبان ادامه داد: اخیرا با دستور رییس جهمور، برای شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت ساخت دو طبقه ای های دو واحدی در دستور کار قرار گرفته و برای شهرهای بین 50 تا 100 هزار نفر جمعیت نیز دو طبقه ای های 4 واحدی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن در فارس به صورت ویلا سازی است

4 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن در فارس به صورت ویلا سازی است