مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-21ورزشي

سردار زند ملایر؛ نهالی نوپا که به حمایت جدی نیاز دارد


مدیرعامل باشگاه «سردار زند» ملایر این تیم را همچون نهالی نوپا و نیاز به حمایت جدی مردم و مسئولان دانست و گفت: با توجه به شروع خوب و سه برد پیاپی، - ایسنا/همدان مدیرعامل باشگاه سردار زند ملایر این تیم را همچون نهالی نوپا و نیاز به حمایت جدی مردم و مسئولان دانست و گفت: با توجه به شروع خوب و سه برد پیاپی، به صعود تیم در مرحله اول بسیار خوش بین هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتشار خبر خرید امتیاز دسته سومی علم و ادب همدان و ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی سردار زند در ملایر، فرصتی برای این شهرستان ایجاد کرده است که پس از 15 سال رکود در فوتبال باشگاهی، بار دیگر در عرصه کشوری حاضر شود.

علم و ادب همدان به علت ناتوانی مالی موفق به حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور نشد و امتیاز خود را پس از مراحل قانونی فروخت و پس از خرید امتیاز این تیم، با پیگیری های رییس هیأت فوتبال ملایر، مجید حیدری، مدیرعامل سابق سردار بوکان و شهرداری اردبیل که هم اکنون هم مدیرعامل باشگاه آبی پوشان تهران است، پذیرفت تا با هزینه شخصی تیمداری در ملایر را به عهده بگیرد.

حالا تیم سردار زند ملایر با شروعی طوفانی، سه برد را در کارنامه خود ثبت کرده و پس از یک باخت مقابل تیم تبریز، 15 آذرماه سال جاری به مصاف تیم داماش پارسه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زند ملایر؛ نهالی نوپا که به حمایت جدی نیاز دارد

سردار زند ملایر؛ نهالی نوپا که به حمایت جدی نیاز دارد