مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-21اقتصادي

اختلاف آمار ایران خودرو و انجمن خودروسازان


زمان زیادی تا پایان سال نمانده و افزایش تولیدات در حدی نیست که بتوان پیش بینی جبران این عقب ماندگی را در این مدت داشت.

اما مساله دیگر در کنار موضوع تولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه فرهیختگان، در این خصوص هم مقاومت خودروسازان در برابر ارائه مستندات تامین کنندگان قطعات به سازمان استاندارد و نهاد های ناظر وجود دارد که امکان شناسایی و تایید فنی سازندگان آن را ناممکن می سازد، حال آنکه حدود 30 درصد از بازار لوازم یدکی را قطعات قاچاق و تقلبی تشکیل می دهند.

خلاصه آنکه شبکه مسائل صنعت خودرو به شکل به هم پیوسته ای با هم در ارتباط بوده و اقداماتی نظیر ورود خودرو های جدید به بازار، اما با همان کیفیت، موضوع استفاده از همان پلتفرم ها، اما با قیمت های افزایشی چند درصدی برای جبران زیان های انباشته خودروسازان را در ذهن متبادر می کند.

  افزایش تولید کمتر از وعده  یازدهم اسفند سال گذشته و طی بازدید سرزده رییس جمهور از شرکت ایران خودرو، هشت فرمان برای تحول و جهش کمی وکیفی در این حوزه به خودروسازان ابلاغ کرد که مسئولیت نظارت بر حسن اجرای فرامین صادره برعهده معاون اول رییس جمهور گذاشته شد.

بند اول این هشت فرمان مساله افزایش تولید بود که براساس آن تولید خودرو در سال 1401 نسبت به سال 1400 حداقل 50 درصد افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف آمار ایران خودرو و انجمن خودروسازان

اختلاف آمار ایران خودرو و انجمن خودروسازان