مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-21اجتماعي

بتن ریزی فنداسیون 224 واحد زلزله زده در خوی انجام شد


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به تسریع در آواربرداری و ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده زمین لرزه خوی گفت: در حال حاضر، - بتن ریزی فنداسیون 224 واحد مسکونی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر برزگر یکشنبه شب در نشست هماهنگی مناطق زلزله زده شهر دیزج با شهردار و اعضای شورای شهر و اعضای ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خوی افزود: همچنین سازه فلزی 90 واحد مسکونی نصب شده و عملیات اجرایی این واحدها به سرعت در حال انجام است و با توجه به اقدامات سریع انجام شده، احداث سقف هشت واحد هم شروع شده است.

وی با اشاره به تأمین مصالح و نظارت کامل بر روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: کار بازسازی به خوبی در حال انجام بوده و منابع خوبی هم در این خصوص از سوی دولت سیزدهم پیش بینی شده که به سرعت در حال تزریق به پروژه ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات بازسازی شهر دیزج دیز خوی گفت: با اتمام آواربرداری از 265و احد مسکونی در شهر دیزج دیز، عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده این شهر به اتمام رسیده است.

برزگر گفت: با اتمام عملیات آواربرداری، ستاد فرعی بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهر مستقر و همزمان با شروع فرآیند صدور پروانه های ساخت واحدهای مسکونی از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بتن ریزی فنداسیون 224 واحد زلزله زده در خوی انجام شد

بتن ریزی فنداسیون 224 واحد زلزله زده در خوی انجام شد