مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-21سياسي

وقتی کار دست «کاردان» بود/ عواملی که «رمان نوجوان امروز» را در قله نگه داشت


از طرح «رمان نوجوان امروز» می توان به عنوان الگویی در ایجاد تقویت حوزه نشر در کودک و نوجوان نام برد و در دهمین روایت از «کانون پس از انقلاب» می خواهیم از سه فعالیتی که باعث ماندگاری و تقویت این طرح شد، - خبرگزاری فارس ـ گروه کتاب و ادبیات ـ محمدرضا اسماعیلی: از طرح رمان کودک و نوجوان نام برد.

چرا که در این طرح سه فعالیت هدفمند برای تولید محصولات کیفی صورت گرفت.

کارهایی چون نویسنده همراه ، نحوه پرداختی های کانون به نویسندگان آثار و سفرهای خودمانی که برای آشنایی بیش تر با نوجوانان و سایر نویسندگان کشور از آن جمله فعالیت هایی بود که طرح رمان نوجوان امروز را ماندگار کرد خبرگزاری فارس سعی کرده است در روایت کانون پس از انقلاب به ابعاد مختلف طرح موفق رمان نوجوان امروز در دوران مدیرعاملی سیدصادق رضایی بر کانون به دبیری حمیدرضا شاه آبادی در طرح رمان نوجوان امروز بپردازد.

تولیدات طرح رمان نوجوان امروز نحوه پرداخت کانون به نویسندگان برحسب درجه بندی آثار  در این طرح یک مبلغ پایه در نظر گرفته شده بود که به همه نویسنده ها پرداخت می شد.

از این مبلغ حدود 20 درصد پس از تصویب طرح و در زمان عقد قرارداد و بقیه مبلغ هم بعد از تحویل کار پرداخت می شد، اما بعد از انتشار، شورایی از مربیان کانون، که مستقل از اعضای طرح رمان نوجوان امروز بودند، کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کار دست «کاردان» بود/ عواملی که «رمان نوجوان امروز» را در قله نگه داشت

وقتی کار دست «کاردان» بود/ عواملی که «رمان نوجوان امروز» را در قله نگه داشت