مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-21فرهنگي

ترجمه «لویی لامبر و دو داستان دیگرِ» بالزاک منتشر شد


کتاب «لویی لامبر و دو داستان دیگر» اثر اونوره دو بالزاک با ترجمه هژبر سنجرخانی توسط نشر نیلوفر منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب لویی لامبر و دو داستان دیگر اثر اونوره دو بالزاک با ترجمه هژبر سنجرخانی توسط نشر نیلوفر منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشر نیلوفر به تازگی کتاب لویی لامبر و دو داستان دیگر اثر اونوره دو بالزاک را با ترجمه هژبر سنجرخانی منتشر کرده است.

این کتاب 254 صفحه دارد و بهای پشت جلد آن 125 هزار تومان است.

لویی لامبر یگانه داستانی است از کمدی انسانی و در ردیف مطالعات فلسفی بالزاک و وجه سیاسی-اجتماعیِ آن داستانِ پزشک دهکده است.

لویی لامبر مورد علاقه و محبوب بالزاک بود که با آن قصد داشت با گوته و بایرون نبردی را آغاز کند ، چنانکه می نویسد: نغمه های لامبر به من آموخت که سرودهای محزون او، نافذتر از زیباترین صفحات ورتر است.

ولی شاید بین رنج های عشقی مطرود به حق یا به ناحقِ آیین ما و رنج های یک کودک فقیر داوطلب ترفیع مقام، بعد از شکوه خورشید، بعد از ژاله دره های زیبا و بعد از آزادی، نشود قیاس کرد.

ورتر، بنده یک آرزوست، ولی لویی لامبر با تمام وجود خود بنده جان است، با استعدادی برابر، با تآثرآورترین احساسات و یا بر پایه حقیقی ترین آرزوها، زیرا آنها، پاک و بی الایش اند، باید بر ویژگی مرثیه ها سبقت جوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه «لویی لامبر و دو داستان دیگرِ» بالزاک منتشر شد

ترجمه «لویی لامبر و دو داستان دیگرِ» بالزاک منتشر شد