مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 07:402022-11-21فرهنگي

مدیرعامل «خانه سینما» چه کسی خواهد بود؟/دو خانه در دستان یک مدیر


با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات هیات مدیره «خانه سینما» همچنان پست مدیرعاملی این نهاد صنفی در حوزه سینما خالی مانده است.

- با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه سینما همچنان پست مدیرعاملی این نهاد صنفی در حوزه سینما خالی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیش از 2 ماه از انتخابات شانزدهمین دوره هیات مدیره خانه سینما می گذرد اما هنوز خبری از معرفی مدیرعامل مهمترین نهاد صنفی سینمای ایران به گوش نمی رسد.

این در حالی است که هربار از هرکدام از اعضای هیات مدیره درباره زمان معرفی مدیرعامل خانه سینما سوال پرسیده می شود؛ تنها به کلمه به زودی اکتفا می کنند.

براساس اساسنامه خانه سینما، هیات مدیره موظف است ظرف حداکثر 2 ماه پس از انتخابات، نسبت به استخدام مدیرعامل خانه سینما اقدام کند و تا زمانی که مدیرعامل خانه سینما منصوب نشده است رییس هیات مدیره عهده دار وظایف مدیرعامل خواهد بود.

محمدمهدی عسگرپور به عنوان رییس هیات مدیره خانه سینما انتخاب شده است، این تهیه کننده و کارگردان سینما در گذشته نیز تجربه مدیرعاملی خانه سینما را داشته و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل خانه هنرمندان مشغول به فعالیت است.

با توجه به اینکه اساسنامه خانه سینما می گوید که رییس هیات مدیره تا قبل از استخدام مدیرعامل وظایف این خانه را برعهده دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل «خانه سینما» چه کسی خواهد بود؟/دو خانه در دستان یک مدیر

مدیرعامل «خانه سینما» چه کسی خواهد بود؟/دو خانه در دستان یک مدیر