مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 00:102022-11-20دانش

خبر شهادت «عباس گوشتی» در فیسبوک! + عکس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همین چند روز پیش، زیر تیغ آفتاب ظهرگاهی تابستان، روبروی دانشگاه آزاد شهر پیشوا ایستاده بودیم که مردی میان سال با قامتی متوسط و نگاهی که برقش از پشت عینک قابل تشخیص بود، - همین که فیسبوک را باز کردم دیدم عکس های عباس ردیف همین طور پشت سر هم 10 - 15 تا آمد.

چون یک مقدار هیکلش خوب بود بچه ها بهش می گفتند عباس گوشتی .

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همین چند روز پیش، زیر تیغ آفتاب ظهرگاهی تابستان، روبروی دانشگاه آزاد شهر پیشوا ایستاده بودیم که مردی میان سال با قامتی متوسط و نگاهی که برقش از پشت عینک قابل تشخیص بود، ما را از گرمازدگی نجات داد و به خنکای خانه اش در خیابان بالایی برد.

حاج خدابخش حیدری،  پدر شهید مدافع حرم فاطمیون، عباس حیدری، همراه با همسرش (مادر شهید) بدون فوت وقت، روی مبل های راحتی و ساده نشستند تا با دقت و جزییات به سئوالات ما درباره پسرشان پاسخ بدهند.

پسری که رزمنده ای کارکشته و حرفه ای بود و همسر و پسرش را به عشق دفاع از حرم گذاشت و رفت؛ پسری که با همسرش از ایران ردمرز شده بود اما اعتقادات مذهبی و شیعی اش را وسط سختی ها و در به دری های زندگی معامله نکرد؛ پسری که پدری پولدار داشت اما وقتی شور حرم به سرش افتاد، زن و زندگی آرام و مرفه در هرات را کنار گذاشت و قاچاقی خودش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر شهادت «عباس گوشتی» در فیسبوک! + عکس

خبر شهادت «عباس گوشتی» در فیسبوک! + عکس