مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-20سياسي

یادواره 736 شهید صنایع خوزستان برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: یادواره 736 شهید صنایع استان خوزستان با حضور خانواده های شهدا و در سطح ملی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نعمت الله باقری جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در نشست هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای صنایع استان خوزستان اظهار کرد: این یادواره در راستای گرامیداشت 736 شهید صنایع استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: یادواره 24 هزار شهید و سردار استان خوزستان بزودی برگزار خواهد شد و یادواره شهدای صنایع و غیره نیز در راستای ایجاد فضا و بستر مناسب و به پیشواز رفتن آن است.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به حضور شرکت های در حوزه علم و فناوری باشد.

چراکه قطعا امیدبخش و دلگرم کننده خواهد بود.

نعمت الله باقری با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم صورت گرفته است، تصریح کرد: یادواره شهدای صنایع استان خوزستان در شان و مقام شامخ شهدا برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط و فضای ایجاد شده در سطح جامعه، و دوری دو ساله از این فضا بدلیل بیماری کرونا، خلاء و جای خالی برگزاری چنین برنامه های در سطح ملی خالی بود.

وی بیان کرد: حضور خانواده ها و جوانان در یادوراه های شهدا و فضاهای مذهبی و معنوی قطعا در روحیه و دلگرمی آنها می تواند موثر باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 736 شهید صنایع خوزستان برگزار می شود

یادواره 736 شهید صنایع خوزستان برگزار می شود