مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-20پزشكي

62 بیمار کرونایی در آذربایجان بستری هستند/هفته هاست فوتی کرونایی نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که اکنون تنها تعداد 62 بیمار کرونایی در آذربایجان شرقی بستری هستند، گفت: هفته ها است که هیچ فوت ناشی از کرونا در استان نداریم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که اکنون تنها تعداد 62 بیمار کرونایی در آذربایجان شرقی بستری هستند، گفت: هفته ها است که هیچ فوت ناشی از کرونا در استان نداریم.

دکتر بهمن نقی پور روز یکشنبه، 29 آبان ماه در نشست خبری اظهار کرد: اکنون تعداد 21 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و تنها 10 بیمار متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حوزه سلامت روان جامعه طی روزهای گذشته، گفت: ایجاد مراکز مشاروه، برگزاری دوره های آموزشی، فعالیت دبیرخانه سلامت روان و تدوین طرح جامع برای فعالیت های ادارات در حوزه سلامت روان از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

وی در خصوص برگزاری مناظرات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز ادامه داد: این دانشگاه از جمله محل هایی با بیشترین مجوز برگزاری تجمع قانونی و گفتگو در کل دانشگاه های کشور است.

بدون اغراق، ما بیشترین همراهی و محفل صحبت برای دانشجویان را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 بیمار کرونایی در آذربایجان بستری هستند/هفته هاست فوتی کرونایی نداریم

62 بیمار کرونایی در آذربایجان بستری هستند/هفته هاست فوتی کرونایی نداریم