مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-20اجتماعي

اعطای مجوز مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی به سازمان جهاد دانشگاهی گیلان


امروز مجوز مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی به سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اعطا شد.

- ایسنا/گیلان امروز مجوز مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی به سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اعطا شد.

دکتر حمیدرضا مسکنی امروز در نشست با سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و محمد دوستار رییس دانشگاه ازاد اسلامی رشت که در دفتر ریاست اداره تعاون استان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه کارآفرینی و آموزش کسب و کار از ضروریات جامعه امروز است و جهاد دانشگاهی گیلان از همه ظرفیت های استفاده می کند تا بتواند در جهت تحقق این امر گامهای اثرگذاری بردارد.

وی افزود: پر واضح است که افراد جویای کار با کسب مهارت و ورود به بازار کار با افراد مختلف توانمند آشنا می شوند و می توانند ایده ها را به ثروت تبدیل کنند.

مسکنی ادامه داد: برخی از افراد جویای کار کافی است برای ایده ایجاد کار راهنمایی شوند و به این ترتیب نه تنها صاحب شغل می شوند بلکه در گامهای بعدی به کارآفرینان موفقی نیز تبدیل می شوند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان به رفع موانع و برخی کسب و کارها از سوی این سازمان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با اندکی اصلاحات کسب و کارهای کوچک را می توان به برندهای بزرگ تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مجوز مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی به سازمان جهاد دانشگاهی گیلان

اعطای مجوز مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی به سازمان جهاد دانشگاهی گیلان