مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-20پزشكي

​هشدار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن با شروع روزهای سرد سال


با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد و بر لزوم رعایت نکایت ایمنی و دستورالعمل های موجود در استفاده از این وسایل تأکید کرد.

- با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد و بر لزوم رعایت نکایت ایمنی و دستورالعمل های موجود در استفاده از این وسایل تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، بر اساس آمارهای موجود همواره و به ویژه در نیمه دوم هر سال تعدادی از هموطنان به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست می دهند که عمده این حوادث به دلیل بی توجهی به استانداردها در به کارگیری وسایل گرمایشی و رعایت نکردن نکات و اصول ایمنی اتفاق می افتد.

78.

2 تلفات سال گذشته در نیمه دوم سال ثبت شده است در سال گذشته (1400)، 839 نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن در کشور جان خود را از دست دادند که از این تعداد 631 نفر مرد و 208 نفر زن بودند.

از این تعداد 78.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​هشدار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن با شروع روزهای سرد سال

​هشدار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن با شروع روزهای سرد سال